Páginas

jueves, 28 de julio de 2016

DO WHAT YOU WANT

Hola amigos, esta semana os traigo uno post de los que a mi me gustan. Como quizás ya sabréis me he convertido en un gran fanático del maquillaje, y me encanta hacerme maquillajes exagerados y sacar fotos dejándome llevar delante de la cámara, y hace unos días cuando estaba en mi pueblo hice estas fotos con la ayuda de mis amigas Ana y Julia.

Espero que os guste. ¡Nos vemos pronto!



Hello friends, this week I bring you a special post. As you may already know I've become a big fan of makeup, and I love doing exaggerated makeup and taking pictures going with the flow in front of the camera, and a few days ago when I was in my village I did these pictures with my friends Ana and Julia.


I hope you like it. See you soon!





























Photography by: Ana Claver and Julia Sanchez



T-shirt: Asos / Rings: Asos / Necklace: Stradivarius / Eyeshadows: Makeup Revolution London

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Thanks! x - Lemon Lime